I'm back!

Nu ar jag tillbaka till andra sidan jorden. Jag vet inte vilket av sidorna som ar den ratta langre..
Min resa hem var oandlig! Som sagt sa var vi pa full moon party pa Koh Pangan, natten mellan den 29-30. Vi stannade uppe och festade till klockan 5.30 pa morgonen och jag var tvungen att aka till hamnen med en tucktuck klcokan 7. Harligt varre!

Farjan till fastlandet 6h
Buss till Bangkok 8h
Vantan pa Bangkoks flygplats 4h
Flyg till Beijing 4.5h
Vantan i Beijing 10h
Flyg till Vancouver 11h
Vantan i Vancouver 3.5h
Flyg till Calgary 1.5h 
 = 48 harliga timmar pa resansde fot. Speciellt efter en natt med 40 min somn, men jag klagar inte. Jag alskar att resa, tyvarr inte hem dock,

Nu har jag halft landat i Calgary. Morgan och Liz (morgans mor) hamtade upp mig pa flygplatsen med 24 rosor (som Liz hade inforskaffat) Vi akte till Brian och hamtade de paket som jag hade skickat fran Vietnam, tyvarr var nast intill allt forstort i paketet, de hade verkligen misshandlat den! Sa ledsen, det var verkligen jatte fina saker som jag ville ha. Aja. Vi akte hem och pratade en hel del, det finns lite att prata om nar man inte setts pa 2.5 manad. Helt ovantat kom Allisha och Jason forbi och sa hej vilket var en valdigt trevlig overraskning! Vi somnade vid 2 tiden, Morgan borjade jobba vid 7 dagen efter. Jag gich upp och holl honom sallskap, kande mig inte speciellt trott alls och funderade pa att stanna uppe och ha en power nap senare under dagen. Men det slutade med att jag gick tillbaka till sangs och somnade pa tva roda, vaknade 12.30!! Oj herre gud tankte jag, verkligen dags at ga upp. VAnde pa mig och helt plotsligt var klockan 2.15, jag maste ha somnat igen! Sa efter 12 timmars somn kande jag mig verkligen utvilad. Men saklart blev det att bakslag, nu sitter jag har 4 pa morgonen och kan inte alls somna.. Gick och la mig vid 12 och sov till 3. AAAHHH jag hatar Jet-lag!

Aja inte mycket att gora at. Jag ska knata till jobbet i morgon och se om jag kan tigga till mig lite skift. Morgan jobbar imorgon melan 7-3 och ar ledig pa onsdag, sa forhoppningsvis kan vi gora nagot kul ikvall :)

Det var nog allt for idag gott folk.

Kommentarer
Postat av: L-G

Skönt att veta att Du är "back". Hoppas allt e ok. Gittan e på middag på Lövet med de andra "mattanterna".



//Lars G

PS. Hälsa Molgan

2010-06-02 @ 19:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0