Macka kanske?

Annu en dag pa jobbet avklarad. Dagens feature var "Italian Deli Sandwich with Capricola & Mortadella ham, tomatoes, red onion, basil aioli, lettuce on a sesame seed bun" och dagens sallad var "Bacon and Muchroom sallad with zuccini, red onion, spinach, egg and a Strawberry vanilla vinigrette." For den som var intresserad. Haha.

Jag tror jag har fatt en infektion fran Laos. Jag ramlade namligen nar vi skulle Tuba (uppblasbara ringarna i an) Jag snubblade och skrapade upp pyttelite pa benet. Det var kanske 4 sma "skrap strack" inget markvardigt, inge blod eller liknanade. Skrattade mest at att jag var klubpig. Sen hoppade vi iaf ner i vattnet och simmade runt och jag tror det var dar ifran jag fick bakterierna. Det borjade namligen vaxa resten av tiden och jag kopte alkohol och tvattade det men det vagrade hjalpa. Nu ar det som varst, varar och skrapas upp hela tiden. Kommer sakert fa ett arr. Har iaf kopt "polysorin" ska tydligen vara en salva som ska hjalpa de laka och ta bort bakterier. Men har det inte lakt om nagra dagar far jag nog uppsoka Morgans mamma Liz (hon ar sjukskoterska)
Haha ja det var nog de mest handelserika som hant mig nu pa senare dagar.

Morgan, Guy och hans flickvann har nu bokat tid for deras fallskarmshoppning. Det bar av stapeln den 26 juni. Sa det ser jag fram emot :)
Vi ska aven fira midsommar har, det ska vi gora hos Mark och Pernilla fredagen den 19onde. Morgan ska forsoka sig pa att snickra ihop ett hemmagjort kubb och vi ska ata svenskt och mysa pa deras bakgard :) Annu en sak att se fram emot!

Tanker mycket pa Michaela och Christine, angrar att jag inte hade stannat de sista 11 dagarna. Jag fjallar redan bort och dom har inte ens kommit hem. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0