Mitten av Juni!

Jahaja. I sondags knatade jag glatt till gymmet klockan 10 (tidigt for att vara jag nu for tiden) efter det spenderade jag resten av dagen ute i solen, eller iaf fran klockan 11.30 till 15.30. Sa underbart skont. Laste lite, somnade, Liz och Matt kom och vi kastade lite freezbie, somnade om, njot!
Efter det slutade Morgan jobba och vi motte upp Chloe och Mike (de kanadesiska paret vi bodde med i Australien) vi gick ner till 17th (bargatan) och drack en ol eller tva och at 20 cents Wings. Mumma. Efter det fick vi till parken och spela Kubb. En harlig sommardag maste jag saga!
Igar var inte lika kul, borjade jobba klockan 10 och slutade 20.45, harliga 11h. Inte nog med att det var ett langt shift, klockan 19.30 lyckas jag skrapa upp handen. Jag bar tva plattor ol (fast 24 pack glasflaskor) sa jag sag inte mina egna hander eftersom oln skymde sikten. Jag rundade ett horn pa en "jarnstallning" och missade att det var en lampknapp med en metallbricka bakom som stack ut ca 5 cm fran stallningen. Jag skrpade upp ovansidan pa handen ganska illa. Jag visste arligt talat inte om jag skulle aka till sjukhuset eller inte, men kom fram till att Morgans mamma kan avgora det (eftersom hon ar sjuksyster) Problemet var bara det att jag fick inte tag i Morgan. Hans mobil har nagot serigost fel och det gick inte att ringa honom. Sa det var bara att "jobba" vidare tills vi stangde och fa skjuts hem med Johanna. Val hemma sa akte vi hem till Morgans mamma, hon tyckte inte vi behovde aka dit, men hon plastrade om mig :) Saken var den att jag ville inte aka till sjukhuset pga att det gjorde ont, jag var mer radd for att jag ska fa ett fult arr pa ovansidan av handen, det kommer man ju alltid se liksom. Aja nu ar det bara att vanta och se vad som hander. Det laker forhoppningsvis bra. 
 
Idag ar forsta dagen som bade jag och Morgan ar lediga sen jag kom hem, over 2 veckor sedan. Vi ska aka till IKEA, kanske till shopping centret ocksa. Sen blir det nog bara till att slappa. Det ar sa typiskt att det regnar just idag, bara for att vi ar lediga. Men tyvarr kan man inte styra vadret.

Nu ar det aven mindre an en manad till Stampeed! Jag ser jatte mycket fram emot det, forst for att det ar en helt sjukt stor cityfest i 10 dagar, vem vill inte vara med pa det :) Sen ocksa for att jag vet att det finns chans att jag kan aka hem kort efterat. Beroende pa hur mycket pengar jag tjanar och hur jobbet staller sig till att jag aker. I varsta fall far jag helt enkelt soka nytt nar jag kommer tillbaka, for hem ska jag! Detta ar faktiskt de langsta jag nagonsin har varit hemifran. Jag akte den 19 september, sa det betyder att det ar 9 manader (om 4 dagar) Oj josse namen, det ar faktiskt ett tag. Forhoppningsvis ser Nynas precis likadant ut som nar jag lamnade det (nu med en battre vag forstass) 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ska veta att du är saknad här hemma i nynäs.

Otur med handen;););)Hoppas det läker fint.Det var ju just lagom,nu när benet blivit lite bättre.

Har du fått ditt schema???Hör av dej så fort du vet något.

Här hemma ännu ingen sommar värme, just nu Kl:1900 tis kväll endast +13 hu burr

Var rädd om dej,och se dej för/ Kärlek från moderet

2010-06-15 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0