Sjunde dagen i juni manad

Nu ar nastan mandagen avklarad. Jag jobbade min forsta dag pa jobbet idag, kande mig lite ringrostig. Det gick utan nagra storre problem och efter en 4 timmars pass var jag hemma igen. Det kommer nog bli att jag mest jobbar lunch vilket kommer vara mellan 10/11 - 2 ungefar. Ganska lagom for tillfallet :) Jag tjanar mer an vad jag spenderar sa det ar val huvudsaken. Ar sa lyckligt lottad att vi knappt behover betala hyra, annars hade det varit andra bullar.

Jag googlar och skickar mail om den skolan jag mojligtvis vill ga. Allt ar sa osakert just nu sa jag blir snurrig i colan. Pa nagot satt maste det losa sig.

Igar hade jag och Jason en dejt, Morgan jobbade mellan 2-10 sa da passade jag pa att spendera tid med Jason. Vi lagade Kalkon(ham)burgare och annanas salsa, Gregg och Mike var aven dar men de kollade hockey. Sen akte vi rollerblades, jag har inga egna sa jag fick anvanda Morgans stl 43, vanligtvis har jag 38. 2 par strumpor och spannerna pa max sa fungerade de. Vi akte kanske 5 km innan det var dags att aka hem. En trevlig dag.
Ikvall har vi en dogeball match, ska bl kul att spela igen eftersom jag missat halva sesongen.

Sa kul har jag haft det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0