Stralande!

Vi har fatt problem, ganska stora problem. Som sagt sa gar mitt visum ut den 18 september. Vi har ju planerat att ansoka om Common-law visum (Sambo) vi vet att det tar ett par manader att fa, narmare 2-7 manader. Saken var den att vi var nastan helt 100 pa att man han fa ett bridge visum (ett visum som tillater mig vara och jobba har tills mitt ny visum har blivit godkant) Igar fick vi reda pa att ni det far jag inte alls det. Sa jag har inte sa mycket valmojligheter. Jag maste aka hem innan den 18 sep och vara borta tills mitt visum har blivit godkant. Vi ska ansoka om visumet denna vecka och da kan det ta allt fran  2 till 7 manader. Saken ar ju den att jag hade raknat med att kunna aka hem i augusti eftersom jag trodde jag skulle kunna komma tillbaka nar jag ville. Den enda chansen jag kan komma tillbaka till Kanada ar om jag kommer pa turistvisum, vilket innebar att jag komer sitta och ruttna har eftersom jag inte kan jobba.. Jag vill verkligen hem, men samtidigt sa kanns det konstigt att aka hem nar jag far vara har och vara fast i Sverige och inte fa aka tillbaka nar jag vill.  Just nu ar det bara problem efter problem.
2 manader var svart nog att vara ifran varandra nar jag akte till Asien, och nu kanske upp till 6 manader ifran varandra? Morgan har sagt att han far 2 veckor semester efter oktober manad sa han kan komma och halsa pa, men da far vi ingen ledighet tillsammans det kommande aret! AAAAAHHHHH! Varfor kan ingenting bara vara enkelt.. Det tar pa en om det bara ar krangel, just nu kanns det som om det bara ar problematiskt...
Kan jag inte fa vinna pa lottp eller nagot sa jag inte behover oroa mig!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Pengar löser inte alla problem, allt kommer att ordna sig. KRAM

2010-06-17 @ 11:06:18
Postat av: Nerd numero uno

Hola chica!! Always look on the bright side of life!! Jag får ta å bli hockeyproffs snart, då behöver du inte oroa dig om cash ;) Häng i så ska du se att solen går upp imorn också!!

Peace & love ;)

2010-06-18 @ 08:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0