They will take me back!

Jag vaknade klockan 3 i natt och kunde inte alls somna om, var vaken till klockan 6 da Morgan vaknade. Jag stannade uppe med honom till han var tvungen att ga, da gick jag in och forsokte somna vilket inte var sa svart.  Somnade till klockan 10 da solen sken genom rutan. Jag packade min vaska med vatten banan och den tredje Twilight boken och var precis pa vag ut for att satta mig i en park och njuta av vadret nar det helt plotsligt blev jatte mulet. Men jag hade faktiskt en back up plan, Twilight flmen. Forlat Michaela och Christine men jag antar att ni troligtvis kollat pa den utan mig ;) Sen tog jag tjuren i hornen och vandrade till jobbet. Jag har varit lite orolig over att ga tillbaka eftersom jag inte visste om de behovde mig nar jag kom tillbaka + att min chef bad mig maila honom, vilket jag aldrig nagonsin gjort tidigare (vi smsar alltid) Jag gick iaf dit och de var valdigt glada att se mig igen vilket kandes skont. Jag borjar jobba pa mandag och jobbar hela veckan. 
  Det var val det som ar nytt sen igar :) Nu ska jag och Morgan ta och ta en promenad pa 17th Ave och senare spela squash.

Kommentarer
Postat av: pappa

Jessica is alive !!!!!!!!! Vi hörs på telefon KRAM

2010-06-03 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0