Torsdag

Har varit vaken sen klockan 7 i morse, jag ar riktigt imponerad av mig sjalv :) Forsta gangen sen varan resa..
Vad har jag da gjort av min dag? Det vette tusan. Jag har varit pa Shoppers en svang och skickat ett paket med dvder till Michela (alla 1000 tals bilder sen resan) jag har stadat lite, pratat med min Mor i 1,5 timme, atit agg och kaviar mackor, kollat upp en massa iformation gallande skolor och oversattning av betyg (framtiden ar ovis sa det ar lika bra att vara forberedd, forsokt fylla i ansokan om nytt visum (lyckades aven skriva fel 2 ganger om) ja du, det var nog allt jag gjort idag.

Igar akte vi till shopping centret, bara for att jag inte har pengar att spendera sa hittar jag ju saklart saker i varenda affar som jag vill ha. Det hander aldrig annars, brukar ha svart att hitta saker. Jag fann en jatte fin Lululemon "tjocktroja/vast" som jag inte kunde kopa eftersom den var faktiskt for dyr for min budget just nu. Men Morgan bestamde sig for att vara generos och kopte den till mig. Jatte haftig ar den! :) Jag hittade aven ett par byxor, piratbyxor med fickor pa sidorna. Kul att ha nagot annat an jeans nar det blir lite kyligt en sommarkvall. Om det nagonsin kommer bli sommaf i Kanada/Sverige.. Sen hittade jag en cowboy hatt ocksa, det maste vi ju namligen inforskaffa oss infor Stampede, det ar ju liksom temat pa hela festen. De kommer satt app rodeos runt om i stan och det kommer vara full fart. Men jag vantade med att inforskaffa den till ett senare tillfalle, maste aven kolla efter cowboyboots, det far vanta det med..

Jag overvager om jag ska till gymmet eller inte.. Lat eller duktig.. Det kanns som om latheten tar over..

Kommentarer
Postat av: Mamma

775 är bra spel siffror. Jag tror du gick å träna,sen en fika på stan med en friend..????

2010-06-18 @ 17:43:19
Postat av: Mamma

Trevlig "Midsommar afton" önskar vi er.OBS glöm ej grodorna;););)

2010-06-19 @ 15:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0