Vansinigt

Som ni kanske vet ar Clagary en sorstad, 1 miljon manniskor. Sa ni kan ju forsta att det blev problem nar jag ville ga ut och plocka blommor till min midsommarkrans. Det finns ingen skog inom gangavstand, de anda som finns parker och skulle man plocka blommor dar kommer herr Morgan och ger an boter. Sa jaha, vad gor man? Jag knatade till blomsterhandeln for att inforskaffa lite prastkragar och blaklint.. 35 kr for en jakla prastkrage?! Har jag varit med om nagot varre?! Inte har jag rad att inforskaffa minst 10 stycken som man ska ha for att fa en fin krans.. Vad ar detta. Ingen skog och blommor som ar dyrare an guld.. Nej tyvarr sa tillater inte min planbok mig att inforskaffa blommor for 350 kr for att fa en krans. Det blir helt enkelt en midsommar utan midsommarkrans. Trakigt men den harda verkligeten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0