13 dagar kvar!

Ja det var ju Morgans foddelsedag i sondags, sa vi gick ut pa lordagen. Det var en helt okey kvall, inget markvardigt om jag ska vara arlig men kul hade vi det :) Sen pa sondagen sa tog vi sovmorgon till klockan 11, Jason sov over har och nar alla hade vaknat och atit frukost akte vi till Calgary Zoo. Vi vandrade runt och kollade pa allt fran apor till odlor, det var en solig och mysig dag. Efter det akte vi hem till Danielle som hade fixat en oscars fest (det var ju oscars galan i sondags) Sa det var pyntat och fint. Morgan fick allt mojligt strumpor, en kokskniv, verktyg till motorcykeln, tallrikar och mycket annat smatt oh gott. Av mig fick han en fallskarms hopp, anorlunda men jag tror han uppskattade det. Han far allt ta och vanta tills jag kommer hem fran asien sen kan han hoppa bast han vill :P 
Jag har jobbat sen i mandags, igar jobbade jag 11 timmar, lang dag. Men vaknar upp, gor sig iordning for jobbet, jobbar, kommer hem och gar och lagger sig. Kanns som om man inte har nagot liv. Men det far man ta ibland.  
Jag ar iaf ledig i helgen vilket jag kommer spendera min lediga tid till att bestamma vad jag ska ta med mig pa varat aventyr. Tiden bara flyger ivag, det ar 13 dagar tills jag beger mig till Vancouver. Spannande! Jag kollade pa vadret pa Bali och i Vietnam igar 32 grader pa dagarna och 26 pa kvallarna, jag hoppas bara pa att det kan halla i sig i en manad till :)

 


En bild fran Zoot


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har jobbat i 41 år vad ska jag då säga om liv.

Är jäkligt avis på dig o resan, jag får väl ta husbilen till Sorunda malm o campa i helgen Kram

2010-03-11 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0