:)

Igar som sagt borjade jag packa, tankte de har blir ju en latt match. Hade en lagon hog med klader igar och de sma och nadvandiga sakerna har jag kopt. Men idag nar jag skulle borja packa ner alla mina andra saker, Morgan flyttar namligen upp till hans pappa i Hawkford huset nar jag ar borta, sa jag tankte att jag kunde packa mina egna saker sa att han bara kunde flytta vaskorna mellan husen. Den har trojen vill jag ha med mig, Ah min favorit klanning, en till top gor val inget och vipps sa ar hela sangen full med saker jag vill ta med mig. Haha tror nastan jag maste rensa lite, blir for tungt annars.  Men nu borjar allt falla pa plats, de enda jag maste gora ar att bestalla ett hostel i Vancouver, sen ar det bara att aka.
  Jag var pa gymmet igar sa jag ar super om i musklerna idag. Skont men irriterande :P Vi akte aven motercykel igar, det var kul men lite jobbigt i armarna nar man inte ar van, Morgan har ju namligen en sport motorcykel sa man maste halla upp sig sjalv nar han byter vaxel annars bli det jatte hackigt.. Jag blir val van snart hoppas jag.
   Ikvall ska vi hem till Danielle, hon har fodelsedags middag. Morgan och jag har kopt en bok med hennes fovorit malare (hon alskar att mala) en sten elefant det later lite underligt med vi hittade den i en haftig asien butik har i Calgary jatte haftig ar den + en kniv slipare. Hon bli forhoppningsvis valdigt glad. Morgans andra syster Cathryn ar i Thailand for tillfallet 27+, inte helt fel :)


Kommentarer
Postat av: mor

Tur att du kan packa så fint å bra,allt kommer nog att få plats......./P:K mamma

2010-03-22 @ 06:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0