Forsta dagen

Nu ar jag framme i hostelt i vancouver. Det har redan varit en lang dag, sov bara 5 timmar forra natten. Jag som en gang i mitt liv hade ordning och reda pa saker vet inte hur jag ska klara av denna resa. Igar packade jag alla saker och vi tog bilen upp till Hawkford huset (30 min bilresa) Vi akte sedan och spela dodgeball i en timma, det var varan sista match for sesongen, vi vann sa det kanns skont. Pa vagen hem kommer Morgan pa att jag har glomt mina piller (Typhoid vaccinet) sa vi maste aka tillbaka hela vagen hem till lagenheten och hamta de, vilket gjorde att jag kande mig stressad eftersom jag ville ha en lugn och mysig sista kvall med Morgan, Iaf vi akte och hamta pillrena och var tillbaka efter en timme. Allt var frid och frojd och vi duschade och gorde irdning oss for kvallen, nar jag plotsligt kommer pa att jag inte har min mobil! Jag rakade namligen glomma den i lagenheten nar vi var dar och hamtade pillrena, vilken javla not jag ar. Sa da var det bara att satta sig i bilen och aka hela vagen till lagenheten IGEN bara for att jag ar sa vimsig. Tror att mycket berodde pa att jag har varit stressad over resan och valdigt spand, eller det ar iaf vad jag tanker skylla pa :P Iaf efter mycket om och men var vi i sangs vid 1 tiden och alarmet stallt pa 6. 
Flyget till Vancouver gick smartfritt och inga storre problem. Jag tog taget fran flygplatsen till Hostlet, inga problem dar heller. Jag lamnade sakerna pa hostlet och begav mig ut pa en upptacksfard. Jag gick till Standley Park, en park som alla pratar om att man maste se om man ar i Vancouver. Vilket jag nu forstar varfor. Jatte fint var det, batar i alla storlekar lag langst kajen och en lang promenad slinga. Jag stannade och tog kort och vandrade i nastan 3.5 timmar innan jag var tillbaka pa hostlet for ett tupplur. Sov en timme och sen kom en ny tjej till rummet dar jag var helt ensam i innan. Hon ar fran Belgien och ganska korkad. Sa nu ar jag fast med henne kanns det som, haha. Nej men hon har valdigt underliga varderingar, alla ar vi da olika. 
Imorgon klockan 13.50 flyger jag mot Beijing dar jag kommer mota upp Micha! Jag ser verkligen jatte mycket fram emot att traffa henne, det var nastan 7 manader sedan sist, onskar bara att Anna kunde ha kommit ocksa sa hade vi varit fullandade. Men det blir nasta ganag eller hur Anna? ;)
Ja det var nog allt som har hant mig pa min forsta dag pa resande fot.. Uppdaterar sa fort jag har chansen, tidigaste pa torsdag eftersom jag sitter pa ett flyg hela onsdagen. 12 timmars flygresa, Mumma!


Kommentarer
Postat av: Mamma

ja ja ja, d ska vara lite krångel å stress så man inser ur bra allt e när d bara flyter på,ett gammalt ordspråk; huvudsaken är att man är frisk.

Ska leta efter det blåa kuvertet.LYCKA TILL OCH HA DET SÅ SKÖNT/ P:K Mor

2010-03-24 @ 19:26:24
Postat av: syster

syster har fixat skype. [email protected]

2010-03-27 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0