Hmm..

Ni kommer aldrig kunna gissa vad som hande mig har om dagen nar jag gick till jobbet, tror det till och med var igar.. Dar vi bor just nu ar om jag sager det inte det basta omradet nere i centrala Calgary. Ett kvarter har ifran ar kant for att vara hogkvarteret gallande prostitotion, nar man gar/aker hem efter skymning ar dom ute och forsoker salga sin sa kallade "tjanst". Inte riktigt det trevligaste men san ar sanningen. Sa iaf tillbaka till min historia, nar jag som sagt gick till jobbet igar var klockan ungefar 14.30 solen sken och jag gick och lyssnade pa musik. Efter att ha gatt ca 7 min aker det forbi en bil och tutar, mannen i bilen vilkar aven till mig. Forst trodde jag att det var Morgans pappa som kande igen mig och ville ge mig skjuts, men efter att ha tankt lite sa har han inte alls en sadan bil. Bilen aker iaf ca 200 meter och kor in pa parkeringen till ett snabbkop, underligt tankte jag, men vi far val se det kanske ar nagon jag/Morgan kanner. Jag vandrar vidare och ser att han sitter kvar i bilen, nar jag gar forbi vevar han ner rutan och ropar "Hey Girl, Do u wanna come with me?" Han trodde serigost att jag var en hora! Arligt talat sa ar det en av det varsta sakerna som har hant an sa lange, hur vagar han tro nagot sadant?! Vilken fordnedring.. Det verkar inte spela nagon roll vilken tid det ar pa dygnet de smuttsiga rotaggen ar ute natt som dag och forsoker fa sig ett ligg. Nej gud vet vad! Han var aven i 65 ars aldern. Smutsigt!
  Aja, nu ar det historia. Jobbade iaf idag, 11-15.00 riktigt bra lunch faktisk, klirr i kassan. Det behovs :)
Det var nog allt for idag..

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag behöver väl inte tala om var du ska sparka om det kommer nån knäppgök. Kram

2010-03-06 @ 17:39:51
Postat av: Christina

Åh fy vad hemskt!

Folk har verkligen inget vett i huvudet dessa dagar, tur inget hände dig iallafall!

2010-03-06 @ 18:15:02
URL: http://chrystina.blogg.se/
Postat av: anna

ojoj! tur att du snart reser iväg ;)

2010-03-08 @ 19:23:21
Postat av: syster yster

kränkande! men syster tänker på dig. ta de försiktigt i vida världen. skriv gärna om morgans födelsedag & hälsa honom från mig. kunde bara skriva grattis på fb för telefonen är borta. PUSS!

2010-03-09 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0