Om exakt 3 dagar sitter jag pa planet till Vancouver!

Igar kavll var en lugn kvall. Vi fixade skattepapprena, jag kommer fa ca 1300 kr tillbaka fran skatten jag betalade har i Kanada, inte helt fel. Morgan kommer fa 20000 vilket ar lite battre men jag ar lika gla for de :) Efter det at vi middag och som efterratt at vi jordgubbar och vaniljglass, ah sa nostalgiskt det ar. Tanker direkt tillbaka pa sommaren men aven ser fram emot den nasta.. Efter det gick vi till BULV dar Danielle hade sin fodelsedags fest, Morgan skulle upp och jobba klockan 7 sa vi drack bara en ol var och var sociala. Det var lite stelt om jag ska vara arlig, Morgans ex var dar, jag vet inte vad det ar med mig men jag blir svartsjuk. Haa, inte likt mig men san ar sanningen. Aja, vi kom hem runt 12 tiden och gick till sangs, och har sitter jag nu klockan 9.19 pa morgonen.
   Idag ska jag borja packa, jag har inte packat en enda pryl an. Tanker ta med mig ett par jeans och en jacka till Beijing (det ar den enda anhalten som ar kyligare, ca 9-12 grader for tillfallet) Tanker faktiskt ge bort kladerna till nagon behovande innan jag aker hem. Ingen ide att slapa runt pa det. 
  Jag har tusentals fjarilar i magen! Forst for att jag ar sa exalterad att antligen fa aka ivag igen, sen for att fa traffa Michaela och Christine. Sen har jag nagra elaka fjarilar i magen ocksa, kanns faktiskt lite jobbigt att lamna Morgan, vi har ju levt tillsammans i over 6 manader nu, kommer kannas underligt nar han inte ar med. Men han ar fortfarande har nar jag kommer tillbaka sa det ordnar sig nog! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Känner men dej/kärlek mor

2010-03-21 @ 13:02:01
Postat av: pappa

Hare så j-a skönt på resan jag försöker ring dig ikväll,ska upp till farfar nu KRAM

2010-03-21 @ 17:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0