Ops!

Jag ber om ursakt. Jag har verkligen inte haft tid eller ork att skriva pa sistone. Men nu lovar jag att bli battre igen. Litte uppdatering sedan sist:
- Jag har fatt mitt kinesiska visum.
- Jag har fatt tva paket fran Sverige. Ett fran mor och ett fran Zandra. Smycken, handskrivet brav, godis, thaipengar, godis, bocket, godis, kopparbergas och sa jag att jag fick godis? :P  och mycket mer.
- Jag ar med i ett Dodgeball lag, ungefar samma regler som spokboll. Jag, Morgan, Jason, Dannielle och 8 andra ar med i laget. Vi har matcher pa mandagar, hittills har jag spelat tva, vi vann bada. Efter gardagens match akte vi till en pubb och firade med ol och chickenwings, inte helt fel pa en mandag :)
- Jag har jobbat jatte mycket pa senaste tiden, men just nu ar det manga utgifter sa det behovs verkligen.
- Forra helgen var jag i Banff, den var tjejkvall pa schemat. 7 tjejer, 2 hotellrum och valdigt mcyekt skoj. Det var lite omvaxling att gora nagor helt utan Morgan och enbart med tjejer. Men valdigt kul var det!
Hm, det ar nog allt jag kan komma pa for tillfallet som har hant har. Men i helgen fyller Morgan ar, jag vet precis vad jag ska kopa till honom, men an en gang vagar jag inte skriva det har for jag ar radd att han ska oversatta bloggen pa google. Sa jag far beratta efter helgen istallet. Men det blir nog att ga ut pa middag och kanske lite festligheter ocksa.
Idag ar det 3 veckor tills vi aker. 3 veckor!! Det ar ju ingenting. Ah vad jag ser fram emot det, sol & varme, aventyr och party pa hog niva! Ah vad jag langtar!

Kommentarer
Postat av: mor

Va,fick du godis???I dag endast 20dagar kvar. Tröjorna kan väl du å micka använda när ni reser(är bara att kasta sen,en rolig grej bara).Provar å ringer dej nu på morgonen,ska resa bort i helgen,så jag hoppas vi kan prata eller ses/ mammakramar

2010-03-04 @ 17:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0