Torsdag

Igar var det S:t Patricks day, jag jobbade mellan 10 till 8.. En lang dag pa jobbet. Efter det sa kom Morgan och hamtade mig och sen tog vi taget till Limricks, en irlandsk pubb en bit har ifran. Danielle, Tom, Allisha, Jason, Jordan, Greg och nagra fler var dar, valdigt trevligt.
  Idag har jag ocksa jobbat. Det var en man dar som jag pratade med (eftersom jag serverade dem) Han fragade en hel del om Sverige och olikheter mellan landerna. Samtalet fortsatte och han fragade mig om man kan tjana mycket pengar i Sverige,  sjalvklart sa jag om man ar pa ratt stalla och har dem ratta ideerna. Efter det sa han att om jag har en ide som jag att vi kan tjana pengar pa sa kommer han sponsra mig. Jag bara skrattade eftersom jag trodde att han skamtade. Men han sag helt allvarlig ut. Da fragade jag vad som skulle handa om jag kommer pa en ide om hur vi ska tjana penagar och om vi forlorar pengarna iastaller, "I lost 3 miljon dollar last year, I always figure out another way to make up for it" Var hans svar.. Haha det var en underlig dag idag.

Imorgon ar min sista jobbardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0