1 månad och 20 dagar..

Jahaja. nu ska vi se, vad har jag sysslat med.
I torsdags var jag som sagt och kollade på "we will rock you" väldigt bra måste jag säga. Men erkänna att jag blev väldigt paff när vissa låter var översatta till svenska och texten var helt ute och cyklade i jämförelse med orginalet, men det var väldigt bra ändå..
Lyckades även köra från Globen-Djurgården-Globen-Nynäs. Det gick väl helt okey förutom ett besök in i en oväntad rondell. Men sånt händer väl antar jag :)
Väl hemma var det bara att gå till säng eftersom det var till att jobba på Utsiketen på fredagmorgonen, som tur var började jag inte försen kl 9. Efter en ganska seg dag såg jag såg jag fram emot en kväll med att slappa och äta kräftor. Men ack så jag bedrog mig. Blev haffad i dörröppningen och tillfrågad om jag ville jobba på Glade kocken, och eftersom de är det jobbet jag trivs bäst med så sa jag självklart ja. Klockan 5 började jag där nere och var inte klar försen kl 11. Hem och sova och upp till 9 igen då utsikten väntade igen.. haha vilket virrvarr det har varit de senaste dagarna. Jobbade till 4 tog 17.30 tåget in till Hallunda med Zandra. Kvällen blev väll inte som förväntat precis. Men sånt är livet antar jag.
Shoppade lite i Haninge på vägen hem och sen var det tidig sänggång.

Jobbar tisdag och torsdag som jag vet om just nu. Känns faktidkt lite skönt att vara ledig lite, men inte för mycket!!

Livet blir aldrig som man planerat och därför så är det lika bra att inte planera
eller att ha många planer som man kan vraka och välja mellan.
Som tur har jag min andra hälft som är så öppen och förstålig till mina snabba vändningar.
De senaset 7 veckorna har vi bara "träffats" på söndagar. Lite smått påfrästade.
Men de som är värt att behålla kommer inte med posten precis..
Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0