2 månader idag i vårt fina Svealand..

Igår jobbade jag på Utsikten igen, troligtvis min sista dag eftersom det kommer börja lugna ner sig där uppe. Det är nästan som ett sesongsjobb, hösten och våren är jätte mycket folk där men resten av året blir ganska lugnt. Visserligen kommer många för julbord, men oftast stannar de inte över natten vilket betyder att jag inte behövs.

På kvällen begav jag mig och Zandra till våran vackra huvudstad. Tåget gick kl 20.00 och vi kom fram till Söder ca 21.. Vi vandrde lite tills vi kom till Black & Brown. Äkta pubb känsla må jag säga. Vi satt där och pratade tills vi vart hungriga. Vi hade liksom ingen större lust att köpa en hamburgare för 170 kr så vi vandrade till Slussen och åt lite Classy food :P Haha. Snacka om att jag är seg ibland.
-150 utan lök?
-EEHH? Det står 45kr på skylten..

Ja ni kan ju tänka er. Som tur var sa jag väll kanske inte vad jag tänkte utan bara såg fruktansvärt vilsen ut.. Som vanligt med andra ord.

Vi vandrade sedan till Akkurat som även den låg i närheten. Mysigt ställe. Träffade 2 killar från Chicago? Väldigt trevliga men tyvärr var vi tvungna att gå ganska snabbt eftersom sista tåget går 00.22 från stan. Annars hade vi fått vänta till härliga 5.22.. Njaa ingen höjdare kanske..

Idag börjar jag jobba kl 15.00. Får se hur det går, ser iaf fram emot det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, hamburgare som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 @ 22:40:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0