.

Torsdagen spenderades som sagt med Moderaterna nere på Glade Kocken.. En lyckad kväll faktiskt förutom att proppen gick ca 5 ggr. Mindre bra kanske ;) Det var ett äldre gäng på 61 personer som kom ifrån Solna.

På fredagen begav jag mig in till Sthlm. Orkade inte vimlet på centralen så gick av på Söder och knatade till Slussen. Där mötte jag upp Anna & Michaela. Det var dags för Michaelas fördelsedags present. Kryssning till Mariehamn & tillbaks såklart. En anorlunda upplevelde måste jag säga eftrsom det var min förta kryssninig. Som sagt konstaterade vi att: Det är inte konstigt att dagens ungdom är som de är när folket på färjan är dreas föräldrar. Kryssningen var lyckad och vi begav oss nöjda hem.
Kvällen spenderades med Oktoberfest på Glade Kocken. Tog tågen från Slussen och klev av vid hamnen och sen var det full rulle till kl 1.

Så igår återhämtade jag mig.

Var på systemet idag, inte mycket folk där inte på en måndags frörmiddag, men tur är väll det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0