Halloween!

Pa mandag kvallen spelade vi Dodgeball, det var valdigt kul att se laget igen. Vi spelade valdigt bra och det andra laget var mindre bra sa efter halvlek ledde vi med 7-0. Sa vi bestamde att spela mest for skoj, blandade lagen och korde med olika regler.
Tidagen jobbade Morgan mellan 7-3.. Haha har ingen aning om vad vi gjorde pa kvallen. Dagarna flyter latt ihop nar man inte har sa mycket att gora.
Gardagen spenderade jag aif med Liz, Morgans mor. Hon var ledig fran jobbet och vi sysselsatte oss med att sy Morgans halloween kostym. Det var alldeles for lange sedan jag hade syslojd ma jag erkanna. Herre gu kommer ju inte ihag nagonting ;)
Ikvall ar det Halloween firandet. Morgan och Guy kommer nog hem vid 3 tiden (om 40 min) Om jag har glomt sagt det sa bor ju Guy har med oss. Eftersom han "tog" min plats nar jag akte hem till Sverige. Haha, nej inte riktigt men han bodde har med Morgan for att gora hyran billigare och for att det ar smidigare gallande jobbet for honom att bo inne i stan. Sa nu bor vi alla 3 har, nastan som ett litet kollektiv. haha neej kanske inte.. Iaf de kommer snart da blir det till att laga tacos och borja gora sig iordning infor kvallen. Jag skulle tro att folk borjar rulla in runt 6 tiden, sa det ska bli jatte kul att traffa alla igen. Det har varit ganska mycket pa senaste tiden sa jag har knappt hunnit traffa nagon.
Vi far se vad kvallen har att erbjuda.
Imorgon ska vi traffa Sushi! :) Knappt 1 vecka gammal. Ska ta bilder med Morgans Iphone och ladda upp i bloggen sa ni kan se de lilla livet..

De vi sysselsatte oss med igar kvall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0