Lön-för-att-ha-ungar-dagen

Vad skedde igår? Dagarna bara försvinner nu för tiden, fasten tiden går så fruktansvärt långsamt..
Jo jag var faktiskt nere på byn på lite småärenden igen, tycker jag springer där stup i kvarten. Efter det begav jag mig up till Mekonomen där min far nu mera jobbar, hälsade på honom och såg de nya lokalerna.

Jag begav mig in till stan ännu en gång vid 16 tiden.. Mötte upp med Micha och Anna och knatade runt och uträttade ärenden innan vi tog tunnelbanan till Slussen. Där vandrade vi runt tills vi hittade en restaurang där vi alla ville äta. Det blev plankstek, vin & till och med lte Gino till efterätt. Smarrigt. Mest Bar & kök hette stället. Sen kvatade vi vidare och tog ett glas vin på något Papapo... ställe, mins inte va det hette. Mycket trevlig kväll.
Fick väna en halvtimme i VH de var de enda sura, men vad gör det om 100 år.

Ikväll jobbar jag nere på Kocken igen. Undrar hur denna kväll kommer bli, det är ju trots allt onsdag. Barnbidragsonsdag om det gör någon skillnad? Jag hoppas iaf på mycket folk men förvantar mig inget.

Nu har jag lyckats ändra mig igen med min nya "vill ha" hund. Hon heter Mooshoo och är 3 månader och kan adopteras från humane society i Calgary. Hon är bedorande! (vet att det aldig kommer ske men man kan alltid önska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0