Sushi!

Ja gårdagen blev inte en flopp inte. Det kom och gick lite folk och det var faktiskt helt okey för att vara onsdag + att Nynäsposten "råkade" glömma att sätta in reklambilden för oktorberfesten. Så efter mycket om och men helt okey kväll.
Efter att vi slutade blev det lite after work. Trevlig. Kom inte hem försen klockan 3.15 och efter det pratade jag i telefonen tills jag nästan somnade. John Blund kom och hälsade på vid 5 tiden på morgonen. Funderade på att stanna uppe och äta frukost med mamma och Lars men John våldgästade och jag hade inget val.

Valparna är födda, i måndags kom dem. 3 black & tan hanar fanns bland en hel drös med honor. Vi ska nog åka dit så fort jag kommer över och "paxa" en:)  Så nu kommer Sushi vara hos Morgan om 2 månader. Tur att han han lägga parket innan de lilla livet kommer. Ingen höjdare med helltackningsmatta kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0