6 veckor idag...

Nu har jag avverkat 3 dagar som rörmokare. Lite annorlunda än vad jag är van med men det är väldigt kul att se resultat (även om det inte som gör dem) :P
Idag jobbade jag mellan 8-12.. Nu har jag en "Lunchrast" på 4 timmar innan jag börjar jobba igen. Denna gång är det nere på Glade Klocken. Blir lite här och där nu för tiden men som jag sa förut, mångsysslare. Det kanska ska bli mitt framtids yrke. För på måndag är jag städare igen, haha..

Är mest lite små irriterad på läget. Ger allt men får lite tillbaka. Man blir lite less på att bara på att vara ensam om att försöka. Men tiden lär väl visa vad som komma skall. Detta är inte okey iaf.. Tråkigt nog. Less, det är vad man blir.

I helgen lär det ju inte bli mycket gjort förutom att jobba. Gymmet kanske om jag har motivation. Troligtvis inte, haha.

Nej det räcker nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0