?

"Hej Jessica!

Jag har nu pratat med medicinsk rådgivare på det läkemedelsföretag som har Cymbalta. De har fortfarande otillräcklig information om att använda Cymbalta vid graviditet och därför tycker jag att du ska trappa ut medicinen. Om du blir sämre och behöver medicinering får du gå över till t.ex Cipralex eller Zoloft där vi vet mer att det är ok att medicinera under graviditet. Du gör så att du minskar Cymbalta till 60 mg i 1 vecka och sedan sätter ut den. Det finns risk att du får vissa fysiska besvär när utsättningen går så snabbt t. ex yrsel, huvudvärk, oro, känsla av elektriska stötar. Detta är helt ofarligt och går oftast över inom några dgr. Ring till mig om du undrar över något och sen behöver du också höra av dig om du känner dig psykiskt sämre efter att du slutat med medicinen.

MVH Marina"


"Hej Marina.

Detta mail måste ha kommit väldigt fel. Jag använder nämligen inte Cymbalta (vet inte ens vad det är för medicin) och jag är absolut inte gravid.
Men mitt namn är Jessica Ekström men inte den du söker.

Mvh Jessica"



Läskigt. Mailet var skickat till min mail [email protected] och hon borjar mailet med Hej Jessica.
Vad är chansen att de händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0