Onssss

Nu har det varit ett litet uppehåll igen men denna gång har jag goda anledningar. Jobb. Jag har som sagt jobbat på posten mån-idag. Ledig imorgon och tills mån igen. Då är det till att dela ut post i Ösmo. Jag har jobbat 3 väldigt intensiva dagar och det har varit väldigt snurrigt i huvudet. Så pass mycket att jag har haft svårt att sova faktiskt. Jag gick uppe i Ösmo i mån, lärde mig Backlura igår och idag. Så nu vet jag 3 distrikt på posten.

Igår var jag på gymmet efter ett alldeles för långt uppehåll. Nej jag måste ta tag i mitt liv nu. Slut på laterier. Dags för gym och sprigning. Någon som har lust att ha en träningskompanion. Jag är öppen för förslag :)

Imorgon kommer Mr Kind hem! Yay. Gym. Promenad. Och lite smått och gott. Är ju ledig så man vet aldrig vad dagen har att erbjuda.

På fredag är det dags att bege sig in till Hallunda. Där blir det nog med all säkerhet lite vino, "små"prat och en super kväll. 2,5 år sedan vi var samlade och gick ut. Nu jäklar :)

Lördagen kommer nog mestadels spenderas inne i/på Årstahavsbad (som jag för någon vecka sen fick veta att det ligger ju faktiskt vid Vh) Kräftskiva! Å äntligen få traffa min Mia, vi kanske till och med kan hälsa på Jason.
0% interested

En låt som berör
Young artists for Haiti
http://www.youtube.com/watch?v=nB7L1BIDELc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0