Sista september, snart vår.

Nu sitter jag här igen..
Helgen var fullspäckad. Jobbade som sagt nere på kocken i fredags kväll, väldigt kul. Påminner lite om Kanada men endå inte. Hoppas att jag kan hjälpa till där lite då och då när det behövs :)
I lördags jobbade jag och Richard på ett bröllop. Punkt slut.
I söndags gjorde jag verkligen ingenting, eller iaf vad jag kan komma ihåg.
Måndag och tisdag var det grovstäd på Utsikten. Dubbla handskar, toalett koppar/borstar och kakel, har haft bättre dagar. Men hade trevligt sällskap av Katrin så det var uthärdligt.

Igår begav jag min in till den stora staden och åt middag på söder med mina två ex Sambos. Michaela lyckades ju fylla år igår. GRATTIS! Anna hade hittat de lilla chreps stället vid ett tidigare besök i Stockholm. Jätte mysigt och gott. Så pass gott att jag inte ens orkade eferrätt, fy skäms! Nästa gång. Jag och Anna gav Michaela en kryssning till Åbo, med oss. Haha. Så förhoppningsvis kommer vi iväg den 15 okt. Hoppas.

Idag ska jag åter igen bege mig in till huvudstaden, denna gång ska vi gå och kolla på "Tribute to Queen" på cirkus. De ser jag fram emot, vilket jag inte har gjort så länge eftersom jag fick reda på att jag skulle gå igår :P Så det blir till att åka in till stan snart igen.

Kanska ska ansöka om ett nytt jobb. Ett jobb som kommer innebära att jag beger mig till en okänd plats i 1 månad. Men det är för positivt att ens tänka att jag har en chans. Vill så  himla gärna!

Första delen av visumet är godkänt, så nu är det på sin väg över till London. Där tar det bara 2-7 månader innan det blir godkänt. Åh så roligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0