Sööndag

Då var denna helg över. Tusan.
I fredags var det utgång med Micha och Anna på Söder. Eken slutade det på, väldigt fint ställe tycker jag. Lite underliga människor från hela världen täffade vi tex New York & Rom.. Fick även höra att jag ser ut att vara finne! Om han försökte få de att låta som en komplimang så misslyckades han totalt. Jag vill och hoppas med hela mitt hjärta attjag INTE ser finsk ut. Det är nästan en förolämpning.. Iaf vi kom inte hem försen klockan 4 å då var det bums i säng. Trångt och mysigt, 3 i en säng, finns det hjärterum finns det sjärterum..
Vaknar klcokan 10.30 och går ut i köket, där möts man av en härlig doft av nygräddade pannkakor och bordet är uppdukat med all slags frukost man kan tänka sig behöva efter en sådan kväll. Michaela är allt lycklig hon som bor med någon som Anna!

Då var det bara att börja om och göra sig iordning igen.  Tåget bot Årsta havsbad kl2.30 framme 4 och sen kräftskiva. Måste säga att det var väldigt bra arrangerat. Partytält, värmare, dekorationer, allt var på topp. Tack för att jag fick komma Mia! :)
Kvällen avslutades på Frejas bartömning..

Idag har jag inte gjort någonting alls. Hur skönt som helst, följde micha till tåget. Besökte min syster. Hem. Träffa Zandra å Tobbe och sen hem å slappa.

Imorgon är det jobb på posten igen. Yay...... Hela veckan + dubbelt på torsdag. I helgen kanske jag beger mig till Söderköping, medeltids helg. Var år och dagar sedan jag var där sist.

3 veckor och 2 dagar.. Det är alldeles för lång tid redan. Hur ska jag kunna hålla ut i 2-7 månader? Ush. De här önskar jag inte ens min värsta fiende.. Vem de nu skulle va..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0