måååndag

I torsdags var det dubbelshift på schemat, börja 7.30 klart 3.30 blev upphamtad klcokan 4.15 å sen var det full fart ute på Mällsten till klocman 11. Då var det bara att gå till sängs tills klockan ringde igen klockan 6.30.. Sista dagen på posten. När jag var klart var det bara att trampa hem, ducsha och stå redo för att kusinen Erica hämtade upp oss. Söderköping nästa.

Helgen var väldigt underhållande och mysig. Träffade Victor som jag inte har träffat på närmare  år. Trivs. Sen var det ju medeltidsghelg där så de var allt från jycklare, eldshower, stånd, mat, flådda rävar? och mycket mer. Väldigt trevligt.

Provjobbade idag också på Utsikten, ska nämligen städa hotellrummen. Hmm. Ja det är bättre än inget alls så det blir till att jobba denna vecka där :) Måste hålla mig sysselsatt annars kryper jag snart på väggarna.


Min nya "Vill ha" hund ;)
Muffe


Kommentarer
Postat av: Lenita

Jessica, när kom du hem? Vad hände med Canada? (:

2010-09-15 @ 14:52:17
URL: http://lenisw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0