Sept. 3, 2010

Igår tänkte jag bara ha en skön och lugn dag hemma, stada lite och göra lite nyttigheter... Det blev så, iaf halva dagen. Mor ringde och sa att hon var på väg till Handen från stan och frågade om jag ville komma in och shoppa. Det säger man ju inte nej till. Jag fann betydligt mer än va hon gjorde. Jag hittade en stickad tröja, strumpor, en klänning tills idag :) och en ny löparjacka. Mycket välbehövliga saker och när mamma är snäll och bidrar lite i kanten kan det inte bli så mycket bättre. Tack. 
Det blev senare än tänkt så vi kom inte hem försen klockan 19.30 och ag hade bestämmt gymtid vid 8 så det var bara att skynda sig hem och byta om. Gymma 45 min och sen hem och äta, dusch och sen ut igen.
Utanför dörren som en taxiservice stod Tobbe med sitt nya vrålåk och Zandra på passagerar sidan. Det blev väl si så där 5 varv runt nynäs innan vi stanna bilden och bara stod vid NSS ca 2timmar. Mys.

Idag blev det fika på stan med Tobbe. Och nu ska jag bege mig till Hallunda. Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0