22.22

Jag är nog den sämsta på att uppdatera..
Jag är hemma, haha det har jag varit i 3 veckor nu men bättre sent än aldrig att säga det :)

Jobbat på posten de två föregående veckorna, tyvärr var det torka denna vecka men nästa är det full fart igen. De kryper i kroppen när man inte får jobb, känns som att man släger iväg sin "dyrbara tid". Mitt pass är iaf i London för stämpling och insättning av visum. Är orolíg, inget kommer smärtfritt så jag antar att det kommer vara något fel denna gång också. Inte negativ utan realistisk ;)

Kattvakt är jag också. Svempa och Svea. Phuu dom vet allt hur dom ska reta upp än.. Men jag tycker om dom, idag fick dom en ny klöspelare, hoppas dom tycker om den. Var inne i Haninge med pappa och införskaffade den och ett träningslinne medan far handlade på Gubbdagis (clas ohlsson :) Heimdal är vart jag sover och äter för tillfället. Katrin kommer hem om 1,5 vecka från sköna Thailand.

Det snöade här om natten i Calgary, 10 cm i April! Och dit ska jag flytta? Jag som ogillar vinern något fruktansvärt. Bra val Jessica!

1 vecka och 4 dagar tills vi får våran lägenhet. Läskigt.. Inte att flytta men att Morgan är där alldeles själv och har möjlighet att möblera precis som han vill ha det. Hur ska detta sluta? Vi införskaffade en soffa innan jag begav mig hem så det får han inte välja iaf.. Han fick dock fria händer med BBQ´n, matlagning är hans del så det får han välja och vraka bäst han vill.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: pappa

Smsa ditt nya tel nr så vi kan pratas vid, hälsa kram

2011-06-13 @ 18:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0