Torsdags ats det artsoppa!

Jag som sa att jag skulle bli battre pa att uppdatera....hum..
Jag jobbar som vanligt, ungar. Vad ska man saga, vissa dagar ar dom sa goa att man vill stoppa dom i ryggsacken och ta med dom hem och vissa dagar sa onskar man att man var bade dov och blind. Men jag tycker om mitt jobb och onskar nog att det skulle fortsatta lite langre an till i slutat av Augusti.. Sa nu soker jag jobb igen.. Var pa en intervju idag efter jobbet, nanny pa heltid. Men sanna jobb ar kluriga, man maste nog hitta en familj som passar en sjalv. Vet inte vad jag tycker om den familjen/familjerna jag var hos idag. Det ar en position dar jag kommer vara heltid i deras hus och en av deras vanner kommer att lamna deras lilla bebis hos dem ocksa, sa tva 13 manader bebisar + deras gigantiska hund. Vanliga saker som tillkommer ar stada undan efter barnen, tvatten, forbereda deras mat m.m. Men denna familj vill aven att jag ska laga mat till foraldrarna 3 ggr i veckan. hmm, njaa magkanslan ar inte den basta.. Jag soker nog vidare.
Om jag inte namt det kommer Michaela + Jenny den 26 sep, nu har jag en bra anledning att langta till hosten! Kan knappt berga mig, kommer bli sa kul! <3
Nu till helgen sa ska jag pa en till mohippa. poledancing star pa schemat. Haha, far se hur det gar. Onska mig lycka till :)
Snart ar det fredag! TGIF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0