Battre sent an aldrig

Det var alldeles for lange sedan jag uppdaterade nu igen. Men denna gang har det verkligen varit fullt upp.
Vi kom hem fran det vackra brollopet pa sondags kvallen och jag borjade jobba pa mitt nya jobb pa mandagen, som om inte det vore nog sa hade jag tranings shift pa baren jag skulle jobba pa under Stampede.
Allt blev intre riktigt som jag hade tankt mig och jag jobbade 9.30-4 & sen 6 tills stangning pa baren (ca 1-2). Vilket hade varit helt ok om jag hade tjanat lite pengar pa barjobbet, vilket jag knappt gjorde. Jag var inte den enda som i slutet av veckan bara langtade tills stampede skulle var over.. aja, en ny erfarenhet rikare.
Jag jobbar nu fortfarande med de sma liven som "Youth Leader", vi har gratis "day camp" for barn mellan 3-5 & 6-12. Det finns alltid sma anglaroch djavular men overlag sa gillar jag mitt jobb och lar mig nagot nytt varje dag.
Kanns som om jag och Morgan knappt ser varandra, vi har inte haft en enda ledig dag tillsammans sen brollopet vilket var 3 veckor sedan, vi kommer inte heller ha det de narmaste 2 veckorna.
Idag ar jag bjuden till en "Bridal shower" Rachel gifter sig den 20onde Aug och idag borjar friandet.. Ar aven bjuden till svensexan i borjan av aug, far se vad de knapar ihop till henne.
Som sagt hander det inte sa mycket nar vi jobbar.. Kollade eftr glasogon igar. Lite komiskt, letade och letade tills jag hittade ett par som jag blev valdigt intresserad av.. Provade dom och inter att det star OGA, scandinavian design!! Jag aker hela vagen till Canada for att leva och bo men enda dras jag till allt som ar hemifran :)

Kommentarer
Postat av: mamma

;)Kul att läsa dina rader. Drar till Säfsen imorgon,mysigt.

Allt väl här hemma, å imorgon kommer NP.

Hörs å ses snart/ Kärlek från din mammma.

2011-07-25 @ 20:21:06
Postat av: Hanna

Hoppas du mår bra jag sitter här med älskade gittan och myser ;) Kram hanna<3

2011-07-26 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0