Torsdag

Nu var vi har igen, vad har hant? hmm..
Vara utdrag ur polisregistret gick igenom igar, vilket betyder att vi nu ar tillatna att jobba med barn. Sa mitt forsta shift ar imorgon mellan 9.30 till 16.00. Ar lite sma nervos eftersom jag inte vet hur de sma liven kommer att uppfara sig. Men vi ar ett flertal ledare a jag hoppas det kommer losa sig nagelunda.
Sag aven nu pa morgonen att tva pubbar har i narheten soker personal till Stampede, jag tanker nog ga dit och soka lite senare ikvall. Chansen att jag far det ar inte sa stor eftersom jag bara kan jobba kvallar och helgerna pga mitt andra jobb, men det kan vara vart ett forsok. Skulle underlatta saaa mycket just nu.
Imorgon ar det midsommar, hua. Det blir inget firande har pa ett tag tror jag. Alla ar sa upptagna sa det skulle inte forvana mig om det blir i Juli nagongang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0