..

Igar var en givande men lite helvseg dag. Pratade bade med Michaela, Catarina och far via Skype. Tro det eller ej sa tog jag en liten springtur ocksa, en 30 minutare. Sushi var inte alls lika exalterad over att springa som jag trodde han skulle vara. Det var mycket roligare att forsoka jaga skator och gud vet vad pa vagen. Gick senare pa langpromenad som han uppskattade desto mer. Jag lagade mat till Morgan kom hem och sen fick vi skynda oss ivag till Puppy Playtime. Ett 15tal hundar som springer sig trotta och leker med varandra inomhus. Sushi sager vanligtvis inte ett ljud hemma men nar han kommer dit ar han den mest hogljuda hunden av dem alla, skaller inte men skriker nar han blir exalterad. Lite halv pinsamt om jag ska vara arlig, jag lovar det ar inte bara lite kan skriker. Det var gardagen.
  Jag ska forsoka mig pa en till springtur och se om det fungerar battre idag istallet. Sen ska vi kanske kopa barstolar, hittade begagnade pa internet som vi ska kolla upp. Inforhandla mat och kvallen ar obestamd.
Det ar -1 idag sa det gar mot battre tider, men de sager att de ska regna pa eftermiddagen sa jag maste nog bege mig snart.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur gick det för Morgan???? När får han veta nått??

Hoppas allt är bra.

Hör av dej när jag kan ringa till dej,vill inte chansa att ring om Morgan är på arbetet. Vi kan väl skypa någon dag?

Ha det så bra. Kärlek mamma

2011-03-13 @ 12:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0