Uppdatering

Uppdatering antar jag, hmm lovar mig sjalv att uppdatera oftare men ack sa jag intalar mig sjalv.
Vi var ju i Las vegas i 5 dagar, "det som hander i Vegas stannar i Vegas" Det ar nog lika bra att jag haller mig till det ocksa.. haha. Rolig och farfylld resa! Nu maste vi (iaf jag) aterhamta mig i nagra ar innan jag ans tanker tanka tanken att aka dit igen...
.
Michaela och Jennie har fatt jobb, en pa Levis affaren och den andra en skoaffar. Stralande! Alla tre jobbar nu  i Chinook center sa det ar valdigt skont sa vi kan ha sallskap vissa dagar.
.
Igar var det Sushis fodelsedag, han ar redan 1 ar gammal. Helt galet va tiden gar fort. Han fick lite farsk kottfars for att fira.
.
Halloween kommer narmare och narmare, alla har klurat ut va de ska vara nu ar det bara att fixa outfiten och detaljerna.
,
Det var nog en kort uppdatering om allt som har hant an sa lange.. Jag jobbar for fullt och jag och Morgan har nastan aldrig lediga dagar tillsammans vilket ar surt. Men men allt ar bra overlag och det ar vall det som raknas.

Kommentarer
Postat av: mor

Så roligt att läsa dina rader, fast vi pratas vid då å då.;)

Vad roligt att ni jobbar på samma ställle.

Ser fram emot att se era dräkter, sushi kommer nog slå alla....

Ses snart hoppas jag. Kärlek mor din

ps. Np kom i morse, d du,,,,,

2011-10-21 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0