18.00 pa en Lordag

Nu ar det vantan och mitt liv ar pa pause.. Jag blir galen klattrar pa vaggarna och huvudet fullt av tankar.
Vantar pa att Mount Royal University ska aterkomma till mig om vilka amnen jag maste lasa upp for att kunna komma in pa sjukskoterskelinjen, jag tror det ar tanken. Men vem vet? Inte den blekaste. Men det ar dags nu, mitt liv maste ga framat nu, helt igar. Varje amne jag maste lasa upp kostar ca 3500kr sa jag vill inte soka till nagra kurser jag inte behover.. Men samtidigt kan jag inte bara vanta heller, jobbade for sista gangen igar och pa 24 timmar har jag lyckats blivit galen, morkharigare och galen. Jag avskyr att vanta och att inte veta vad som kommer handa nast.. Kanns som om det beskriver de senaste 3 aren i mitt liv...
.
.
Neej det ar inge vidare just nu.. Kampigt. Ovisst. Ensamt. Svart. Och en gnutta underbart.
Svart att forklara, en kar van sa till mig -att jag skulle inte kunna gora som du, lamna familj och vanner, jag ar inte lika tuff..
.
.
.
.
Tuff?! Jag ar livradd!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, ibland kan livet vara svart med DÅ.... vet man att det bara kan bli ljusare. "Ses" i kväll???

2011-09-04 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0