1dag kvar

Nu sitter jag har och vantar.. Kl ar 10.31pm Morgan har fortfarande inte kommit hem an.. Liz var nyss har och hjalpte mig sa snallt och fixa det sista innan besoket anlander imorgon. Vi moppade, dammade, bytte sangklader m.m Hon ar snall hon, ringde och overtygade att jag visst behovde hjalp efter en heldag pa jobbet. Nu ar vi klara, hunden har fatt sin kvallspromenad och jag mina flingor.
.
Jobbar imorgon igen, fick ta pa mig extra shift for att fa ledigt till varan lilla tjejtripp till Las Vegas. Sa nu kan jag aka med gott samvete, 7 jobbar dagar i rad denna vecka. Imorgon ar den sista sen har jag en dag ledigt. Jobbar imorgon kl 12,45-9,15, Michaela och Jennie landar vid 5 tiden pa eftermiddagen. Morgan aker direkt efter jobbet och plockar upp dem och forhoppningsvis kommer de och halsar pa mig pa jobbet :) Jag hoppas pa att fa ga lite tidigare om jag har tur.
Pa tisdag ar jag iaf ledig som tur ar, vi maste fixa massa saker efter ankomsten: mob nummer, SIN nummer sa de ar tillatna att jobba, buss biljetter, bankomat kort och lite saitsing kanske :)
.
.
Nu oppnades dorren, dags att umgas.

Kommentarer
Postat av: syster

jag saknar dig syster.. kan du förstå de? :)

2011-10-02 @ 22:46:51
Postat av: mor

Uppdatering tack/ Kram till er alla

2011-10-07 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0