Mandag

Igar var jag ledig, va skont det var. Talade med Michaela i ca1,5 timme om framtida planer och planering infor ankomsten. Sen ringde far och pratade om allt fran himmel och jord. Efter det ringde Liz och fragade om jag ville aka och shoppa lite, ja varfor inte tankte jag. Vi akte till Market Mall och kollade pa lite smatt och gott. Jag blev bortskamd av "svarmor" och  Morgan fick kalsonger och doftljus, till och med Sushi fick en liten outfit haha han har fatt en Halloween kostym av Liz.
.
Idag ar jag ocksa ledig. Det regnar ute och jag ska stanna inne! Inte ga utanfor dorren forutom nar Sushi ska ut. Har tankt att baka muffins eller kanske bullar. Har inte bestamt mig an men vad gor det.


Kommentarer
Postat av: Morbror Hasse

Jasså du har fått jobb hörde jag. Trodde du skulle vara typ "Hollywoodfru" ;-).

Kul att tjejerna kan komma över blir skönt att få vara svensk ett tag det verkar var ngt all saknar dårborta.

Synd att du o mamma missade Gästabudet i år det var mäktigt massor med folk kanonväder

Lycka till på jobbet Ha det!// Hasse

2011-10-04 @ 13:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0