Sondag

Nu ar jag utslagen pa soffan efter en lang dag. Bilen mot det okanda rullande ivag kl 9.40 imorse. Jag, grannen och hans tva vanner akte upp till bergan for att vandra. Sushi foljde saklart med han ocksa. Det var en 17 km vandring som vantade, vilket i vanliga fall inte borde ta sa lang tid men med tanke pa att hela vagen dit var uppfors tog det ett tag. Borjade vandringen 10.00 och vi kom inte tillbaka till bilden forsen kl 5.30.. Det inkluderar ju lunch, fotto stopp och dyrligt, men anda.. Vi var utslagna och det sag ut som Suchi kunde gora det en andra gang :)
Nu sitter jag bara pa soffan och glor.. Ar sa trott, jag som gick till gymmet igar ocksa, kanske inte det basta uppladdningen :P
Bara 3 veckor kvar till Michaela och Jenny kommer hit!!! Tjohooo! Kan knappt berga mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0