2012

Jag insag precis att det var valdigt lang tid sen jag uppdaterade. Det har varit fullt upp sen sist.
I december hande inte sa mycket forutom jobb... och att michaelas mamma, mormor och morbror kom, det var valdigt trevligt. Dom hade fullt upp med shopping och att upptacka staden. Den 24de firade vi svensk jul med janson, kottbullar, rodbetssallad och tacos. Lite anorlunda, men anorlunda ar alltid bra. Sen lekte vi lekar och spela spel. Jatte trevligt. Sen bar det av till Morgans familj uppe i Hawkford, kusiner, farbroder, mostrar, syskon, barn och hund hela kalaset. Vi sov dar mellan den 24 och den 25 pa en luftmadrass som helt plotsligt bestamde sig for att ge upp sa mestadelen av natten lag vi pa golvet, men vad gor det. Jag fick verkligen allt jag onskade och mycket mer.
Sen var jag pa hockey finalen i junior vm, sjukt bra match. Pulen gick arligt talat till taket under forlangningen..
En dag efter jobbet (jan 4) , helt ovetande stod mor i vardagsrummet! Vilken overraskning. Sen ringde dorrklockan och vem stod dar? Douglas.. haha vilken konstig kansla mor och Douglas var helt plotsligt har. Douglas stannade over natten medan mor stannade tills igar (10 dagar) Vi har gjort mycket olika saker, vi har gjort allt fran att panta burkar till att aka till Edmonton. Jag uppskattar verkligen alla dagar vi fick tillsammans. Jag jobbade bara 2 av 10 dagar, vilket jag verkligen uppskattar att de kunde ge mig ledigt fran jobbet.
Det var en kort uppdatering vad som har hant.. Michaela och Jennie verkar lamna oss snart for nagra manader , de aker troligtvis  i borjan av februari..

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag insag precis att det var valdigt lang tid sen Du uppdaterade din blogg......ha ha ha/ Kram "ses i helgen"

2012-03-09 @ 21:12:49
Postat av: hasse

Skärpning Jessi inte en uppdatering på ETT helt år nästan Är ju ändå lite nyfikna på hur du har det i C så slipper vi höra allt från M // Hls /// Hasse

2012-12-27 @ 16:18:24
Postat av: Mor

Nu får du skärpa dej, du måste skriva lite på din blogg!!! Det är många som undrar hur DU har det. Kram Mamma. "ses" i veckan. Puss å Kärlek

2013-09-03 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0